تالار وب

آتلیه عکاسی اشا

آتلیه عروس اشا

نام مجموعه: آتلیه عکاسی اشا
آدرس: تهران،خیابان جمالزاده شمالی ، نرسیده به چهارراه نصرت ،پلاک ۲۶۳ ، آتلیه عکس عروس اشا
تلفن: ۰۲۱۶۶۴۳۹۱۴۹
همراه: ۰۹۱۲۲۱۴۶۶۹۴

تالار وب _ اینستاگرام    تالار وب telegram

پکیج گلد :

فیلمبرداری دو دوربینه ، کرین ، هلیشات ، میکس و مونتاژ با خروجی BLUE RAY ، عکسبرداری آتلیه ، باغ ، مراسم ، آلبوم ژورنال ۸۰*۴۰ ، آلبوم مراسم ۱۸*۱۳ ، ۷۰*۱۰۰ مراسم ، لیت سر مراسم ، زنده سازی تصاویر ، انجام برنامه فرمالیته ، ساخت و اجرا کلیپ دریا و کوهستان

پکیج سیلور  :

فیلمبرداری دو دوربینه ، کرین ، هلیشات ، میکس و مونتاژ با خروجی BLUE RAY ، عکسبرداری آتلیه ، باغ ، مراسم، آلبوم ژورنال ۸۰*۴۰، ۷۰*۱۰۰مراسم ، لیت سر مراسم ، زنده سازی تصاویر ، انجام برنامه فرمالیته

پکیج برنز :

فیلمبرداری دو دوربینه ، کرین مراسم ، میکس و مونتاژ ، عکسبرداری آتلیه ، باغ ، مراسم ، آلبوم طرح دیجیتال ۴۰*۳۰ ، آلبوم مراسم ۱۸*۱۳ ، ۷۰*۵۰ مراسم ، لیت سر مراسم

در این استودیو مشاوره در زمینه نحوه عکسبرداری و فیلمبرداری . چگونگی عقد قرارداد . جلوگیری از قرارداد با شیادان و کلاهبرداران این صنف . نوع چاپ . مدل دوربین و بقیه خدمات بصورت کاملا رایگان انجام میپذیرد .
کافیست با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۲۱۴۶۶۹۴
رشیدی

توضیحات:  در استودیو اشا مفتخریم با بیش از ۱۸ سال سابقه کار حرفه ای ، شبهای زیبا و رویایی شما را به تصویر کشیده و جاودانه سازیم .

* عکسبرداری و فیلم برداری طبق جدیدترین متد روز دنیا  (با هر سلیقه و هر بودجه)

* جهت دیدن نمونه کار با ما درتلگرام ، واتس آپ و یا دایرکت اینستا گرام همراه باشید و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۲۱۴۶۶۹۴ تماس بگیرید .

* کلیه فایلهای عکس و فیلم مراسم شما به دقت و در کمال امنیت نگهداری وبایگانی خواهد شد  .

* حفظ حریم خصوصی افراد در زمینه نگهداری وبایگانی کلیه عکسها وفیلم ها وظیفه ماست

* اطلاعیه: تمام پکیج های ما به صورت اختصاصی و یا هر بودجه ای قابل تغییر و اختصاص سازی می باشد . جهت مشاوره با ما در تماس باشید .(مشاوره رایگان)

آتلیه عروس اشا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

یکی از قسمتهای اصلی هر مراسمی به صورت خاص عکس و فیلم عروس و داماد است که همیشه از پر طرفدار ترین بخش های عروسی نیز به شمار می آید. معمولا عروس و دامادها بعد از مراجعه به تالار برای انتخاب تالار پذیرایی با آتلیه ای که تالار مذکور معرفی می کند آشنا شده و کار عکس و فیلم عروسی خود را به مجموعه معرفی شده می سپارند. این کار در کنار محاسنی که دارد میتواند معایبی هم داشته باشد. بهتر است که بیشتر در مورد انتخاب آتلیه عکس و فیلم خود تحقیق و در نهایت بین آپشن های پیش رو یکی را برگزینید.

در انتخاب آتلیه عکس و فیلم باید به نکاتی چون کیفیت کار بالا در عکس برداری و تصویر برداری در روز مراسم ، دوربین و لوازم مورد استفاده توسط آتیله ، باغی که به شما معرفی میشود برای انجام تصویر برداری در لوکیشن های خاص ، قیمت متناسب با کیفیت اجرای کار و… توجه نمود. ولی آیا این موارد کافی هستند؟؟؟

به نظر من در کنار همه این موارد باید به حصول اطمینان نسبت به حفظ حریم شخصی شما و ارائه نکردن کار شما به بقیه عروس و داماد ها به عنوان نمونه کار اشاره نمود. آتلیه عکس و فیلم اشا با در نظر گرفتن تمامی این موارد میتواند گزینه ای مناسب برای انتخاب شما عروس و داماد عزیز باشد.

در این صفحه به دلیل طبعیت از قوانین کشور قابلیت گذاشتن تمامی نمونه کارهای این مجموعه هنری را نداریم. برای دیدن نمومنه کارهای استودیوی عکس و فیلم اشا با شمارهای درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

آتلیه عکاسی اشا در خیابان جمالزاده تهران واقع شده است. این آتلیه عروس جزو یکی از آتلیه های تهران محسوب میشود که دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکسان تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید