تالار وب

تالار پذیرایی دانیال زمانی

تالار عروسی و تالار مجلل دانیال

نام مجموعه: تالار پذیرایی دانیال زمانی

آدرس : تهران ، شهرک غرب ، نبش سیمای ایران ، برج پلاتین ، تالار مجلل دانیال زمانی

تلفن : ۰۲۱۸۶۰۹۰۴۲۰

همراه : ۰۹۱۲۱۱۱۸۷۸۴ – ۰۹۱۲۱۱۱۸۰۷۸

امکانات : دو سالن مبله و VIP مجزا در دو طبقه مجزا  امکان برگزاری یک مراسم
اتاق عقد مجلل
لابی مجلل و بزرگ + پارکینگ به اندازه تمامی ظرفیت میهمانان
استفاده از میهمانداران دوره دیده و تحصیل کرده با لباس فرم اروپایی
توضیحات: تالار پذیرایی در شهرک غرب که به حق لاکچری باشد وجود نداشت. شاید این مطلب یکی از دلایل ساخت و تجهیز تالار پذیرایی دانیال زمانی باشد. تالاری در یکی از بهترین مناطق ایران. در مجاورت میلاد نور. تالار مجلل دانیال زمانی با مدیریت همان مجموعه عمارت دانیال که در گرمدره در حال فعالیت است مشغول فعالیت شده است. تالار دانیال زمانی در طبقه ۶ و ۷ برج پلاتین شهرک غرب واقع شده است. برای دسترسی به این تالار هم از میدان صنعت و هم از جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام میتوانید اقدام نمایید.
سالن مردانه تالار مجلل دانیال در طبقه ۶ قرار دارد. وقتی از پارکینگ تالار که ظرفیت ۳۰۰ اتومبیل را دارد میخواهید به سالن های تالار دسترسی پیدا کنید توسط یکی از ۳ دستگاه آسانسور که هرکدام با ظرفیتی بالغ بر ۱۸ نفر برای راحتی شما محیا شده اند و به صورت اختصاصی برای تالار در نظر گرفته شده اند میتوانید استفاده کنید.
بعد از خارج شدن از آسانسور ، وارد لابی مجللی میشوید که توسط طراحی زیبای سقف و همچنین با لوسترهای مجلل دیزاین شده است. روبروی شما سالن مردانه سمت چپ دفتر مدیریت و در سمت راست سرویس های بهداشتی قرار دارند.
در تالار پذیرایی دانیال ، طبقه ۶ مخصوص آقایان و طبقه ۷ ویژه بانوان طراحی شده است. هر دو طبقه از یک شکل و سبک طراحی بهره برده اند. کف سالن ها با موکت کف پوش شده است. میز و صندلی ها ، خلاصه تمامی اکسسوری ها همگی از بهترین متریال وارداتی تهیه شده اند که بتوانند تجلل و شکوه را در نگاه اول میهمان چشمان هر بیننده ای نمایند. هر یک از سالن های تالار دانیال شهرک غرب ظرفیتی در حدود ۳۵۰ میهمان را دارا هستند.
قبل از افتتاح این تالار حتما شما نام عمارت دانیال گرمدره را شنیده بودید. صاحب امتیاز عمارت دانیال افتتاح کننده این تالار با شکوه است که مطمئنا خدمات خاص باغ تالار عمارت دانیال گرمدره را در این تالار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی بهشت

دیدگاهتان را بنویسید