تالار وب

رازهای جذب و رابطه با مادر شوهر

راه و روش‌های برقراری صمیمیت و رابطه با مادر شوهر

تالار وب در مقاله زیر درباره رازهای جذب و رابطه با مادر شوهر مطالبی که هر عروس خانمی باید بداند را قرار داده است که امیدواریم استفاده کافی و سودمند را ببرید.  برای مادر شوهرتان نقش بازی نکنید و در یک فرآیند تدریجی، دوست خوبی برای او بشوید.  یک مسابقه با همسرتان برگزار کنید به این صورت که در آن قرار است گوی سبقت در محبت ورزی به مادرش را از او بربایید. مطمئن باشید تا پایان زندگیتان نصیب شما می‌شود.

بدی‌ها را فراموش کنید و هرگز نزد همسرتان از نکات منفی ارتباطتان با خانواده‌اش صحبت نکنید. اگر مسئله‌ای شما را ناراحت کرده، با آرامش و نکات مثبت بیانش کنید.

همانطور که شما عاشق فرزندتان هستید، همسرتان و مادرش هم حق دارند که عاشقانه همدیگر را دوست داشته باشند. پس منصف باشید و به این عشق احترام بگذارید.

یادتان باشد که بچه‌هایتان به غیر از دایی و خاله، به عمو و عمه هم نیاز دارند. پس رفت و آمدها را به صورت متعادل بین دو خانواده برقرار کنید و اجازه دهید فرزندانتان هویت گسترده‌تری داشته باشند.

به مادر شوهرتان بقبولانید که قرار نیست پسرش را از او بگیرید. این نباید یک نقل قول مستقیم باشد. بهتر است با رفتار و گفتار غیرمستقیمتان این را ثابت کنید.

البته که هرگز نباید به مادر شوهر به چشم مشکل نگاه کرد پس برای بیشتر فهمیدن این موضوع و رازهای جذب و رابطه با مادر شوهر در ادامه همراه ما باشید.

راه های جذب و رابطه با مادرشوهر
راه های جذب و رابطه با مادرشوهر

چطور دل مادر شوهرمان را به دست بیاوریم

  • افکار ناکارآمد را دور بریزید: شما می‌توانید با در نظر گرفتن سه عنصر صمیمیت، دوست داشتن و تعهد، یک رابطه خوب با مادر شوهرتان را برنامه‌ریزی کنید. فکرهای بد، قدرت تشخیص درست را از شما می‌گیرد و تصمیم‌گیری برایتان سخت می‌شود.
  • رابطه بر پایه احترام: رابطه‌تان را بر پایه احترام متقابل برنامه‌ریزی کنید. شما نباید منتظر باشید تا او نسبت به شما پیش‌قدم شود. بزرگ‌تر و کوچکتری اصل مهم و فراموش نشدنی در این رابطه است. کسی به دیگران احترام می‌گذارد، شخص محترمی هم هست و کسی که در جست و جوی احترام است، باید آغازگر احترام به دیگران باشد.
  • رابطه صمیمانه داشته باشید: اگر خانواده همسرتان به ویژه مادرش این اطمینان را داشته باشد که پسرشان با خانواده‌ای محترم و صمیمی وصلت کرده است، پیوندهای عاطفی و محبت در آنان تقویت می‌شود. اما اگر شما از ابراز محبت کناره گیری کنید، احساس صمیمیت بین شما مخدوش می‌شود.
  • متعهد و مسئولیت پذیر باشید: تصور کنید وقتی مادر خودتان بیمار است، چقدر برای دلجویی از او وقت می‌گذارید. برای خانواده شوهرتان و به ویژه مادرش نیز چنین باشید و عروسخوب و دوست داشتنی باشید. البته در حدی که بعد از ازدواج تعهد شما نسبت به خانواده خودتان کمتر شده، تعادل را رعایت کنید. یادتان نرود که مادر شوهرتان، عزیزترین شخص زندگی شما یعنی همسرتان را با خون دل پرورش داده است.
  • بیان خواسته‌ها به صورت غیرمستقیم: قرار نیست با خانواده‌ها مقابله کنید. پس اگر صحبتی دارید با محبت تمام آن را به همسرتان بگویید و اجازه بدهید او مشکل را حل کند. در بعضی موارد هم باید سکوت کنید؛ مثلاً زمانی که اختلافی بین اعضای خانواده همسرتان رخ داده است.
مجموعه پیشنهادی:  آموزش تصویری کانتورینگ صورت

 

دیدگاهتان را بنویسید