تالار وب

تالار پذیرایی قصر رز

بهترین تالار پذیرایی کرج ، زیباترین تالار عروسی در کرج

نام مجموعه : تالار پذیرایی قصر رز

آدرس : کرج ، عظیمیه ، بلوار جانبازان ، مجتمع پذیرایی قصر رز ، تالار مجلل قصر رز

تلفن :

همراه :

مدیریت :

رزرو وهماهنگی : برای دریافت قیمت و منوها و گرفتن مشاوره فرم بخش مشاوره ویا دریافت تخفیف را پر نمایید، تا در اولین فرصت مدیران تالارقصر رز با شما تماس حاصل نمایند.

همیشه برای عروس و دامادهایی که قصد برگزاری مراسم در کرج را دارند یک مسئله اساسی که وجود دارد ، عدم وجود تالار پذیرایی VIP در کرج است. تالار پذیرایی کرج در کل از سطح چیدمانی و دکوراسیونی و پذیرایی مطلوبی برخوردار هستند، ولی VIP و و لاکچری بودن با خوب بودن یک تالار تفاوت های زیادی دارد. شاید همین موضوع باعث شده تا مالک و سازنده تالار پذیرایی قصر رز به فکر ساخت چنین تالاری با این عظمت و شکوه بیافتد. تالار قصر رز کرج فاز یک مجموعه گردشگری و پذیرایی بزرگ است که کل مساحت این طرح بزرگ در زمینی به مساحت ۳ هکتار در حال اجراست.

در بدو ورود با محوطه فضای باز این تالار مواجه میشوید که قابل وصف نیست و حتما باید دید تا زیبایی آن را بتوان درک نمود. از یک در شیشه ای بزرگ وارد لابی تالار با سقف های بلند و وسیع میشوید که خود این موضوع باعث شکوه و عظمت در نگاه اول هر بیننده ای میشود. تالار پذیرایی قصر رز از چهار سالن که در واقع قابلیت برگزاری دو مراسم به صورت همزمان را دارد تشکیل شده. سالن نی که در طبقه اول و جود دارد که سالن سمت راست ویژه آقایان و سالن سمت چپ ویژه بانوان است. اکسسوری ها و امکانات استفاده شده در این تالار پذیرایی ، تماما وارداتی بوده و از بهترین برندها در این مکان استفاده شده است. ظرفیت سالن طبقه همکف حدود ۲۰۰ میهمان است. سالن های بعدی تالار در طبقه دوم و سوم است که سالن خانم ها در طبقه دوم و سالن آقایان در طبقه سوم قرار گرفته است. ظرفیت این سالن ها هرکدام ۳۵۰ تا ۴۰۰ میهمان است. که در مجموع برای مراسم با ظرفت ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر امکان برگزاری مراسم را داراست.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی شب رویایی کرج

از دیگر امکانات این تالار پذیرایی میتوان به پارکینگ با ظرفیت بالا اشاره نمود که دارای سه طبقه پارکینگ مسقف که در طبقه منفی ۱ تا ۳ طراحی شده است.  چهار لاین آسانسور با ظرفیت هرکدام ۱۷ نفر واقعی از دیگر محسنات این مکان پذیرایی بشمار میرود. سیستم اعلام و اطفای حریق این تالار هم از بهترین سیستم های موجود در بازار بوده که امنیت بالای اجرای مراسم را برای میهمانان بهمراه خواهد داشت.

تالارهای پذیرایی کرج با توجه به نزدیکی به تهران خیلی از ویژگیهای خوب تالارهای تهران را در خود جای داده اند. ولی بعضی از این تالارها پا را از این هم فرا تر گذاشته و از نظر زیبایی و دیزاین کاری نموده اند که کمتر مکانی در ایران وجود دارد که چنین کاری انجام داده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید