تالار وب

آتشبازی و نورافشانی در تالار عروسی

تالار عروسی، تالار پذیرایی، باغ تالار برای برپایی جشن ها و مراسمات یک سری برنامه ها و شادی هایی در نظر می گیرد  که برای مهمانان جالب و برای عروس و داماد هیجان انگیز و خاطره آفرینی می کند. تالار پذیرایی اگر در محیطی سربسته و سالن مانند بخواهد مراسم نورافشانی و شمع آرایی را انجام دهد بایستی دقت لازم را جهت این کار بر اساس فضای موجود و نوع نورافشانی انجام دهد. در محوطه های باز نیز می توان با آتشبازی و رقص نور هنگام آتشبازی خاطره ای زیبا خلق نمود. در این مقاله در مورد ”  نورافشانی در تالار عروسی ” و نکات آن برای شما صحبت عزیزان صحبت مینماییم. بخش دوم مطلب هم در مورد آتشبازی در تالار عروسی در ادامه با تالار وب همراه باشید. 

 

نورافشانی در تالار عروسی
نورافشانی در تالار عروسی

 

نورافشانی در تالار عروسی

تالار عروسی، تالار پذیرایی، باغ تالار برای برپایی جشن ها و مراسمات یک سری برنامه ها و شادی هایی در نظر می گیرد  که برای مهمانان جالب و برای عروس و داماد هیجان انگیز و خاطره آفرینی می کند. تالار پذیرایی اگر در محیطی سربسته و سالن مانند بخواهد مراسم نورافشانی و شمع آرایی را انجام دهد بایستی دقت لازم را جهت این کار بر اساس فضای موجود و نوع نورافشانی انجام دهد. نور افشانی بایستی با رنگ های شاد و متنوع و با افکت های روز همراه باشد. نور افشانی برای مراسمات عروسی و عقد و نامزدی و حتی تولد به قسمت آهنگ و خوانندگی گروه ارکستر و گروه موزیک شیرینی و هیجان خاصی می بخشد.

 

نورافشانی در تالار عروسی
نورافشانی در تالار عروسی

 

نورافشانی در تالار عروسی و ایجاد هیجان

تالار عروسی، باغ تالار و تالار پذیرایی، با نورافشانی دارای یک هیجان و زیبایی خاصی می شود. به طور کلی نور و رنگ های مختلف آن و افکت هایی که بر روی آن اجرا می گردد و به طور کلی رقص نور از اهمیت زیادی در تالار عروسی، تالار پذیرایی و باغ تالار برخوردار است. برای این کار باید از گروه نور پرداز خبره و با تجربه بهره جست چرا که این کار یک کار تخصصی می باشد و نیاز به علم و تجربه در این زمینه دارد که کدوم قسمت های سالن و با چه درصدی و با چه رنگ هایی نور پردازی شود تا چشم مهمانان را اذیت نکرده و از طرفی زیبایی و هیجان خاصی به محیط ببخشد و در فیلمبرداری نیز دچار اختلال نکند. طوری باشد که اشخاص تا حدودی دیده شوند و خطای چشمی را به حداقل برساند. البته برخی افکت ها هستند که تصاویر از اشخاص و محیط را می شکنند و خود این کار ایجاد یک حالت تنوع و زیبایی در محیط می کند.

 

 

نورافشانی در تالار عروسی
نورافشانی در تالار عروسی

 

آتشبازی در تالار عروسی

آتش بازی سرد یا الکتریکی

تالار پذیرایی، باغ تالار یا تالار عروسی، هر کدام از این موارد دارای یکسری امکانات و خدمات جهت زیبایی و شادی بیشتر این مراسمات برگزار شده مثل عقد و عروسی و یا نامزدی و تولد هستند. برای زیبایی هرچه بیش تراین گونه مراسمات لازم است که در محیط داخلی تالار پذیرایی یا همان سالن یکسری وسایل تعبیه  شود در سقف آن قسمت که عروس داماد در وسط سالن هستند تا به محض اینکه شرایط برای نورافشانی و آتش بازی الکتریکی بر روی سر این دو نفر ایجاد شد انجام پذیرد. برای این منظور لازم است که از قبل همه چی آماده و مهیا باشد. این نوع از آتش بازی که موسوم به سرد است منشا الکتریکی دارد و منشا شیمیایی ندارد و بی خطر است و ایجاد آلودگی در محیط سالن نمی کند.

 

 

آتشبازی در تالار عروسی
آتشبازی در تالار عروسی

 

آتش بازی توسط منور و انواع آتش بازی الکتریکی چرخان در محوطه ی باز

باغ تالار و تالار عروسی و یا تالار پذیرایی از خدماتی که جهت شادی آفرینی برای مهمانان و عروس و داماد انجام می دهند ایجاد یک فضای مناسب در خارج از سالن اصلی و آن قسمتی که عروس و داماد تازه وارد حیاط باغ می شوند به محض ورودشان به این قسمت مراسم پیشواز با  پرتاب  نمودن  منورهای  زیبا و رنگارنگ در حیاط باغ صورت می پذیرد. برای این کار بایستی عروس و داماد به آرامی و با یک حالت زیبا وارد باغ  می شوند و این کار همزمان با ورود آنها انجام شود. این کار زیبایی صد چندانی به محیط باغ و مکان ورود عروس داماد می بخشد. در ادامه ی مسیر نیز میتوان از حالت گردونه ی افشانه ای نور الکتریکی نیز استفاده کرد که تمام محیط را روشن و زیبا می کند. در مسیر عبور عروس و داماد نیز می توان شمع چید و فضاهای مناسب را شمع آرایی کرد.

مجموعه پیشنهادی:  تو زیبایی

شمع آرایی در تالار عروسی

تالار عروسی، باغ تالار یا تالار پذیرایی محیطی زیبا و رمانتیک برای برپایی و برگزاری  مراسماتی همچون عقد و عروسی و نامزدی و تولد و مراسمات اینچنینی می باشد. برای اینکه این محیط، محیطی زیبا و رمانتیک و رویایی به نظر برسد. از متد شمع آرایی در مسیر ورود و حرکت عروس و داماد و همچنین داخل سالن و جایگاه عروس و داماد و روی میزهای مهمانان و میز صرف شام و میز سلف سرویس هم می توان استفاده کرد. شمع همچنان که می دانید دارای سه عنصر حیاتی با هم است و نکته ی جالب آن همزمانی این سه عنصر با همدیگر می باشد. از جمله اینکه وقتی شمع را روشن می کنیم و پارافین آن ذوب می شود. همزمان آتش و مایع پارافین که بصورت آب است و روان است و دود آن با هم اتفاق می افتند و این هر سه با هم یک حالت رمانتیک و فضایی پر از حس خوب را به وجود می آورد. گذشته از این نور آن آرامش و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

 

شمع آرایی در تالار عروسی
شمع آرایی در تالار عروسی
شمع آرایی در تالار عروسی
شمع آرایی در تالار عروسی
شمع آرایی در تالار عروسی
شمع آرایی در تالار عروسی

 

نور در زیبایی تالار عروسی چه نقشی دارد؟

تالار عروسی، باغ تالار و تالار پذیرایی هر کدام از این سه مورد از قسمت سر جاده یا درب ورودی نیاز به داشتن یک تابلوی زیبا و خوانا و حتی با نورپردازی زیبا دارند که به راحتی نشان داده شود که این باغ کجا است و مهمانان در پیدا کردن آن دچار مشکل نشوند. از طرفی وقتی برای اولین بار عروس و داماد در حال حرکت هستند برای پیدا کردن باغ تالار مورد پسندشان این نورپردازی از طرف باغ مورد نظر چشم آنها را به خود خیره کرده و به سمت خود بکشاند. برای این منظور در دنیای رقابتی امروز بین تالارها داشتن تابلوی مناسب با نور افشانی خوب دارای مزیت خوبی می باشد و یک جنبه ی تبلیغاتی دارد. نور افشانی از جانب تالار پذیرایی به بیرون و یا حتی بر روی ساختمان تالار نیز، زیبایی دو چندانی به نمایش ساختمان و سازه میدهد.

نورپردازی در فضای داخلی تالار و باغ تالار

باغ تالار، تالار عروسی و تالار پذیرایی با نورپردازی زیبا در فضای داخلی باغ و تالار باعث زیبایی بخشیدن به محیط داخلی شده و ایجاد فضایی شاد و جذاب می کند که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود میسازد. نورپردازی بر روی ساختمان داخلی با رنگ های شاد و مفرح محیط را شاد و دلچسب می کند و به مراسم حلاوت و شیرینی خاصی می بخشد. همچنین در دوربین فیلمبرداری نیز لحظات زیبایی ثبت و ضبط می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید