تالار وب

باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز

باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز:

امروز برای شما می خواهیم در مورد باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز برای آن در برگزاری مراسم عروسی در باغ صحبت نماییم. باغ تالارها معمولاً مکانی مجلل و زیبا برای برگزاری مراسم مختلف به‌خصوص مراسم مقدس عقد و ازدواج می‌باشد. در این مبحث قصد داریم چند ایده شگفت‌انگیز برای برگزاری مراسم ازدواج در باغ تالار ارائه دهیم که شما را متعجب خواهد نمود. در ادامه با وب سایت تالار وب همراه باشید.

باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز
باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز

مراسم خود را در باغ تالار خاطره‌انگیز کنید!

شما می‌توانید در مراسم خود در باغ تالار، با تقدیم گیف عروسی به‌یادماندنی تا سال‌ها در یاد میهمانان خاطره مراسم ازدواج خود را زنده نگه‌دارید. هدایایی مانند:
 گل‌های رزی که عکس عروس داماد بر روی گلبرگ‌های آن حک شده باشد.
 از عکاس بخواهید عکس‌های زیبایی از لحظات مختلف میهمانان داشته باشد و آن را بر روی قاب‌های آماده‌ای که از قبل تدارک دیده‌اید الحاق نموده و هنگام ترک باغ تالار به ایشان تقدیم نمایید. در این زمینه بهتر است عکس آن‌ها خانوادگی باشد نه با عروس و داماد.

محوطه‌ای امن در باغ تالار برای کودکان ایجاد کنید!

باغ تالار به دلیل فضای وسیعی که دارد، می‌تواند امکانات بسیاری را به کودکان میهمان بدهد. بیشتر کودکان به‌خصوص پسران از مراسم ازدواج خاطره‌ای خوش ندارند و اغلب حوصله‌شان سر می‌رود. ولی شما می‌توانید از مراسم خود در باغ تالار، خاطره‌ای زیبا و به‌یادماندنی برایشان بسازید. ایده‌هایی مانند موارد زیر که آن‌ها را خوشحال می‌کند.
 میزهایی برای کودکان در نظر بگیرید و بر روی آن‌ها هدایا و وسایل مختلفی قرار دهید که هر کودکی به سراغ علاقه‌مندی خود برود. مثلاً اسباب‌بازی‌های ساختنی مانند هواپیما و ماشین و برای دختران ساخت گردنبند و گوشواره و …، وسایل نقاشی و کاردستی و …
 شعبده‌بازی و نمایش عروسکی نیز می‌تواند ساعت‌ها کودکان را بخنداند.
 استخر توپ که می‌تواند مدت‌ها آن‌ها را سرگرم کند.البته در موارد ذکرشده یک مربی باید مواظب کودکان باشد که در این مورد می‌توانید از مهدکودک‌ها کمک بگیرید.

مجموعه پیشنهادی:  ازدواج دانشجویی

عروسی در باغ تالار
عروسی در باغ تالار

در باغ تالار، از میهمانان یادگاری بگیرید!

تابلوهای بزرگ چوبی سفارش دهید و آن را در مسیر خروج میهمانان قرار دهید. در میان نقش تابلوی چوبی عکس عروس و داماد را قرار دهید. از میهمانان بخواهید جمله‌ای یادگاری برای شما بنویسند. سپس از آن تابلوی زیبا، عکس بگیرید و به میهمانان هدیه کنید و این تابلو را همواره به‌عنوان یادگاری در خانه نگهداری کنید. مطمئن باشید هر بار که میهمانان به منزل شما بیایند، خاطره‌ای از روز ازدواج در خاطرشان زنده می‌شود و شاید ساعت‌ها در مورد آن روز به صحبت بنشینید.

 

برگزاری مراسم در باغ تالار

در باغ تالار، میهمانان را به وجد بیاورید!

قبل از شروع مراسم و قبل از ورود عروس و داماد به باغ تالار، رقصی را از عروس و داماد به‌صورت ویدئو ضبط کنید و آن را بر روی تلویزیون باغ تالار به نمایش درآورید. هنگامی‌که مطمئن شدید توجه همه میهمانان به رقص جلب شده به دی جی بگویید که ادامه آهنگ فیلم را بنوازد و در این هنگام عروس و داماد وارد شوند. در این حالت اگر با افراد نزدیک خانواده که از این موضوع اطلاع دارند، هماهنگ شده باشید و بتوانید فشفشه‌هایی از دو طرف مانند تونلی از نور روشن کنید و یا ورودی عروس و داماد را به‌صورت تونلی زیبا یا راهرویی پر از گل تزئین کنید و یا مه ساز در هنگام ورود روشن کنید متوجه می‌شوید که چقدر میهمانان به وجد آمده‌اند و شروع مراسم چقدر شگفت‌انگیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید