تالار وب

۸ ایده جدید برای تالار عروسی

ایده برگزاری عروسی در تالارها بسیار متفاوت و زیاد است و شاید شما هم تعدادی از این ایده ها را بدانید اما اکنون وب‌سایت تالار وب در این مقاله به شما ۸ ایده جدید برای تالار عروسی که حتماً برایتان جالب خواهد بود را آورده است. برای برگزاری مراسم عروسی در تالار عروسی شما می‌توانید باکمی خلاقیت بهترین و زیباترین جشن عروسی را برگزار نمایید و تمامی میهمانان خود را شگفت‌زده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا ایده‌های نو برای جشن عروسی را باهم بخوانیم.

ایده برگزاری عروسی

8 ایده جدید برای تالار عروسی

تزیین میزهای تالار عروسی

یکی از مهم‌ترین تزیینات در تالار عروسی، تزیین میزهای پذیرایی است. از ترکیب رنگ‌های لوکس برای مراسم عروسی خود استفاده کنید تا مراسم شما جلوه‌ای خاص و مجلل پیدا کند. رنگ‌های لوکس و زیبا که مناسب مراسم عروسی است، سفید و طلایی است که می‌توانید این دورنگ را باهم ترکیب کنید. ترکیب رنگ سفید و طلایی درخشش و زیبایی بسیار خاصی دارد که جلوه‌ای خوبی به مراسم شما می‌دهد. همچنین ترکیب رنگ سفید و صورتی ملایم می‌تواند گزینه مناسبی باشد و ترکیب این دورنگ در تالار پذیرایی جلوه جذاب و گیرایی خواهد داشت.

درست کردن آلبوم عکس در تالار عروسی

یکی از ایده‌های دیگری که می‌خواهیم به شما بگوییم درست کردن آلبوم عکس در تالار پذیرایی است که می‌تواند به زیباتر شدن مراسم شما در تالار پذیرایی کمک کند. شما می‌توانید آلبوم و عکس‌های نامزدی، اسپرت و… را در تلویزیون تالار برای میهمانان به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید از میهمانان درخواست کنید تا تمامی عکس‌هایی که در روز مراسم عروسی‌تان می‌گیرند را در اینستاگرام با هشتک موردنظر آپلود کنند و با این کار تمامی عکس‌ها در یکجا جمع می‌شوند و همه میهمانان می‌توانند عکس‌ها را ببینند.

گل‌آرایی میزهای تالار عروسی

گل‌ها به دلیل لطافت و طراوت خود همیشه  در تالارها و مراسم‌های عروسی استفاده می‌شوند و یکی از بهترین گزینه‌ها در زیباتر شدن مراسم عروسی می‌باشند. برای میز آرایی نیز می‌توانید ازگل‌ها استفاده کنید که به‌طور حتم بسیار جذاب و زیبا خواهد شد. وجود گل‌های رنگارنگ و متناسب با دکوراسیون محیط تالار و یا قرار دادن گل در گلدان‌های کریستالی می‌تواند باعث درخشش بیشتر در فضای سالن شود. یکی دیگر از ایده‌های نو برای گل‌آرایی میز پذیرایی آویزان کردن گل‌ها از سقف است که می‌توانید این کار را هم چسبیده بو سقف انجام دهید و یا با استفاده از نخ‌های نامرئی آن را آویزان کنید که به‌طور حتم جدیدترین ایده برگزاری عروسی خواهد شد که میهمانانتان را شگفت‌زده خواهد کرد.

مجموعه پیشنهادی:  ازدواج سنتی یا مدرن، کدام بهتر است؟

8 ایده جدید برای تالار عروسی

شیرینی و کیک عروسی

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه در تالار عروسی تزیین و مدل کیک و شیرینی عروسی است که باید به آن توجه داشته باشید. شما می‌توانید برای جذاب‌تر شدن شیرینی عروسی‌تان از شیرینی‌هایی که شبیه به عروس و داماد تزیین‌شده‌اند استفاده نمایید. و یا می‌توانید شیرینی‌هایی با مدل‌های مختلف به شکل گل و یا وسیله‌های دیگر متناسب با دکور و رنگ تالار درست کنید که بسیار عالی خواهد شد.

8 ایده جدید برای تالار عروسی
ایده برگزاری عروسی

نوشتن یادگاری در تالار عروسی

اشتباه نکنید. قرار نیست میهمانان در دیوار و یا میزها یادگاری بنویسند، برای این کار شما باید قبل از مراسم عروسی یک‌تخته درست کنید و جنس آن زیاد مهم نیست فقط باید دقت داشته باشید که بتوان روی آن با ماژیک و یا خودکار نوشت. تخته را می‌توانید تزیین کنید و یا حتی رنگ کنید. در آخر باید تخته را در جای مناسبی قرار بدهید تا تمامی میهمانان به آن دسترسی داشته باشند. همچنین ماژیک‌های رنگی جذابی را برای نوشتن یادگاری قرار بدهید تا در آخر مراسم شما شاهد یک‌تخته زیبا و رنگی باشید.

درست کردن دسته‌گل ساقدوش

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه و جدید که می‌خواهیم به شما بگوییم درست کردن دسته‌گل عروس با گل‌های پارچه‌ای و یا طبیعی است. برای درست کردن این دسته‌گل زیبا شما احتیاج به یک اسفنج گرد و گل‌دارید که روی آن را تزیین نمایید. برای زیباتر شدن دسته‌گل می‌توانید با توجه به رنگ لباس ساقدوش‌هایتان، رنگ گل‌ها را انتخاب نمایید و یا ازگل‌های رنگی استفاده کنید که بسیار زیبا خواهد شد.

استفاده از گیفت در مراسم عروسی

در مقاله‌ای درباره گیفت و انواع آن توضیح داده‌ایم و اگر اطلاعات کافی درباره گیفت ها ندارید می‌توانید این مطلب جدیدترین مدل گیفت عروسی را بخوانید. گیفت عروسی هدیه کوچکی است که از طرف عروس و داماد به میهمانان داده می‌شود تا با این کار از آمدن آن‌ها به این جشن تشکر و قدردانی شود و همچنین یک یادگاری از این مراسم برای آن‌ها باقی بماند. برای انتخاب مدل و اندازه گیفت ها باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا در ذهن میهمانان جای بگیرد.

8 ایده جدید برای تالار عروسی

درست کردن پازل در تالار عروسی

شما می‌توانید یکی از عکس‌های خود را به‌صورت پازلی بزرگ درست کنید و در روز مراسم در تالار قرار دهید و از میهمانان بخواهید که هر یک  از آن‌ها یکی از تکه‌های پازل را به هم بچسبانند. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید که پشت آن برای شما چیزی بنویسند.

دیدگاهتان را بنویسید