تالار وب

نمایشگاه تخصصی زوج های جوان

نمایشگاه تخصصی عروس

 

نمایشگاه تخصصی زوج های جوان:

گروه آفتاب با ۱۷ سال سابقه فعالیت در زمینه برگزاری همایشها، جشنواره ها و نمایشگاههای تخصصی افتخار دارد نمایشگاه زوجهای جوان را برای اولین بار با شیوهای جدید(ورود آقایان ممنوع) اجراء نماید. در این نمایشگاه سالنی تحت عنوان ورود آقایان ممنوع پیش بینی شده است که این امکان را به غرفه داران محترم آتلیه ها، مزونها و آرایشگران زنانه می دهد بدون نگرانی نمونه کارهای خود را به عروس خانمها و بازدیدکنندگان خانم نمایشگاه ارائه دهند. بدیهی است تمامی غرفه داران این سالن نیز بایستی خانم باشند و از ورود آقایان به این سالن تحت هر شرایطی جلوگیری به عمل خواهد آمد. درنمایشگاه فوق که از اداره محترم اماکن تهران بزرگ مجوز دریافت نموده است تمامی مسائل امنیتی و اخلاقی پیش بینی شده است و به شدت از آن مراقبت می گردد.

این نمایشگاه که از تاریخ سوم الی ششم آبان ماه سال جاری برگزار می گردد هر روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ پذیرای صدها زوج جوان از سراسر تهران بزرگ می باشد. زوجهای جوان نیز که از طریق تبلیغات شهری و رسانه های اجتماعی و نیز کارتهای ویژه به این نمایشگاه دعوت می شوند از امکان مقایسه دهها پیشنهاد در زمینه های مختلف مورد نیاز(از باغ سرا و تالار عروس گرفته تا مزون و آرایشگاه و آتلیه و …) و نیز تخفیفات نمایشگاهی غرفه داران بهرهمند خواهند شد.

لازم به ذکر است بازدید از نمایشگا فوق در ایام برگزاری برای تمامی زوجهای جوان رایگان بوده و مشمول هیچ گونه هزینه ای نخواهد بود. آفتاب امیدوار است با حمایت اتحادیه های محترم مربوطه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اتاق اصناف، نیروی محترم انتظامی و اداره محترم نظارت بر اماکن عمومی بتواند قدم بلند دیگری در مسیر ازدواج آسان(مورد تاکید مقام معظم رهبری) برداشته، افتخار دیگری رادر یک کارنامه مشترک با جامعه اصناف تهران بزرگ بردارد. در ضمن ارائه پروانه کسب معتبر جهت رزرو غرفه الزامی می باشد.

مجموعه پیشنهادی:  ۵ پرهیز برای موی فر

تالارهای تهران ، باغ تالار ، باغ عروسی ، تالار عروسی ، تشریفات مجالس ، سالن های زیبایی ، آرایشگاه های عروس ، آتلیه عروس ، جهیزیه عروس از ماشغلی است که میتوانند از این نمایشگاه برای معرفی خود استفاده نمایند.

نمایشگاه ازدواج ، نمایشگاه زوج های جوان

نمایشگاه تخصصی زوج های جوان

دیدگاهتان را بنویسید