تالار وب

باغ تالار ملودی

نام مجموعه: باغ تالار ملودی

نام مدیریت: آقای کاظمی و آقای سمیاری

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۰ فتح آزادگان، جنوب لاین کندرو، احمدآباد مستوفی، خیابان بسیج ، باغ ملودی

تلفن : ۵۶۷۱۲۹۵۵، ۵۶۷۱۲۹۵۲

همراه: ۰۹۱۲۲۱۶۴۶۷۸ ، ۰۹۱۲۳۰۹۷۳۵۲

ظرفیت: ۷۰۰ نفر

جشن بزرگ زندگی‌تان را در پیش و رو دارید و دوست دارید مراسم عروسی‌تان همراه با عشق با وفای‌تان شکوه‌مند و با ابهت، در فضایی مهیج و عاشقانه به شکلی رمانتیک برگزار شود تا سالیان سال از آن به‌عنوان بهترین روز زندگی خود یاد کنید. به این منظور، باید در وهله اول مکانی مناسب با امکانات کافی را برای برگزاری مراسم‌تان انتخاب کنید. ما به شما باغ تالار ملودی را پیشنهاد و معرفی میکنیم. این تالار در شهر احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر استان تهران است. مطمئنا اگر با این شهر آشنایی کمی داشته باشید نیز می‌دانید که این شهر پاتوق باغ و تالارها برای برگزاری مراسمات مبارک مثل عروسی، نامزدی، تولد و دیگر جشن‌های فرخنده است.

معرفی و مزیت‌های برگزاری مراسم در باغ تالار ملودی

مجموعه باغ تالار ملودی، دارای باغی باصفا و سرسبز است. این مکان دارای سالن‌هایی عظیم و مجلل است که ظرفیت 700 مهمان را دارند. به عبارتی دیگر این تالار توانایی پذیرایی از حداقل 100 نفر مهمان و حداکثر 700 نفر مهمان را در سطحی ایده آل و مطلوب از نظر پذیرایی، امکانات و خدمات دارد. دیزاین و دکوراسیون این تالار از مدرن‌ترین طراحی‌های روز بهره گرفته است و جشن‌تان را در فضایی باشکوه و تماشایی در ذهن خود و مهمانان‌تان به ثبت می‌رسانید.

 باغ تالار ملودی دارای امکانات و سرویس دهی متعددی است که می‌توان به پارکینگ با گنجایش 200 خودرو اشاره کرد که جای نگرانی برای جای پارک ایمن و کافی خودروی مهمانان‌تان باقی نخواهد گذاشت. اتاق مجزا و بسیار مجلل و لاکچری عقد که در داخل باغ در فضایی خرّم و سرسبز واقع شده است نیز از دیگر امکانات مهم این مجموعه است.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی محمد

همچنین، از دیگر امکانات باغ تالار ملودی به مواردی مثل اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد به انتخاب عروس و داماد، گل آرایی چشم نواز و دیدنی، شمع آرایی رمانتیک و مشعل آرایی، کارت دعوت اختصاصی تالار، بازارچه سنتی، میز یادبود، نورپردازی حرفه ای، آتش بازی، پخش موزیک و استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای صوتی و تصویری و چندین آپشن دیگر به سبب برگزاری هرچه بهتر مراسمات عروسی، نامزدی و… اشاره کرد.

مدیریت باغ تالار ملودی به عهده آقایان کاظمی و سمیاری است که با اتکا به تجربه خود در امر برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف و در اختیار داشتن مهمان‌داران خوش اخلاق و متعهد به کار، آشپزهای ماهر و کاربلد و دیگر پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در محیطی دنج و لاکچری مراسم عروسی‌تان را به شکلی عاشقانه و مهیج، تمام و کمال برگزار کنند. همان طور که اشاره کردیم در بخش پذیرایی و غذا نیز این مجموعه به لطف داشتن آشپزهایی توانا و استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه بهتر غذاها و دسرها را به همراه انواع نوشیدنی و میوه برای مهمانان محترم طبخ و آماده می‌کند و موجب رضایت آن‌ها خواهد بود.

جمع بندی و انتخاب باغ تالار ملودی

برگزاری هر چه با شکوه‌تر و خاطره انگیز بودن مراسم عروسی زوجین، آرزوی دیرینه خودشان و والدین‌شان است. به این سبب، توجه در انتخاب مکانی زیبا به همراه امکانات فراوان و که مراسم‌تان را حرفه‌ای برگزار کند امری ضروری است. از این رو، رزرو باغ تالار ملودی احمدآباد مستوفی می‌تواند خیال شما را بابت نحوه و کیفیت برگزاری مراسم‌تان راحت کند. بنابراین، اگر به دنبال تالاری لوکس و شیک در محدوده تهران و شهر احمدآباد مستوفی هستید، می‌توانید روی انتخاب باغ تالار ملودی حساب ویژه‌ای کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید