تالار وب

تالار پذیرایی محدوده ستارخان

سلام به شما عزیزان

میخواهیم در مورد تالارهای پذیرایی در محدوده خیابان ستارخان تهران صحبت کنیم. ستارخان در غرب تهران واقع شده است و تالارهای این محدوده جزو تالارهای پذیرایی غرب تهران می باشد.

خیابان ستارخان، خیابانی است که فلکه دوم صادقیه تا میدان توحید کشیده شده است. بخشی از این خیابان بصورت یکطرفه از فلکه دوم تا بازار سنتی ستارخان یا تقاطع یادگار امام می باشد.

لیست تالارهای عروسی در محدوده ستارخان

تعدادی تالار پذیرایی محدوده ستارخان تهران ایجاد شده است که به مرور آنها می پردازیم:

تالار پذیرایی بهشت صادقیه: این تالار در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی، نبش سازمان آب قراردارد. این تالار گنجایش پذیرایی ۴۰۰ مهمان را دارد. ورودی این تالار زیاد جالب نیست و شما باید پندین پله را بالا بروید تا به تالار برسید. یعنی این تالار در طبقات بالایی مغازه ها قرار دارد.

دکور و طراحی تالار بهشت صادقیه در حد معمولی می باشد و اگر بخواهید در روز عروسی بهتر شود، باید گل آرایی و تزئیناتی آن را زیباتر نمایید. از لحاظ قیمتی این تالار مناسب می باشد و جزو تالارهای ارزان قیمت می باشد.

جهت مراسم های کوچک میتوانید از این تالار استفاده کنید چون مناسب مراسم های عقد، نامزدی و ولیمه است.

تالار عروسی بهشت صادقیه دارای پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده و منوی غذایی متنوع می باشد.

تالار پذیرایی مفید: این تالار در خیابان ستارخان، خیابان یکم دریان نو، ضلع جنوی پاساژ مفید قرار دارد. ظرفیت تالار مفید ۴۰۰ نفر میهمان می باشد.

این تالار تغییراتی را در دکوراسیون داخلی خود انجام داده و بسیار زیبا شده است. دارای اتاق عقد مجزا با انواع سفره های عقد است.

از امکانات این تالار میتوان به گل آرایی، میوه آرایی، سیستم صوتی حرفه ای، پارکینگ اختصاصی، آتش بازی و … اشاره کرد. سطح قیمت منوهای تالار پذیرایی مفید ستارخان اقتصادی می باشد.

مجموعه پیشنهادی:  اطلاعات و دانلود آهنگ رقص تانگو برای عروس و داماد

تالار پذیرایی قصر حسنا: این تالار در نزدیکی فلکه اول صادقیه، چهار راه خسرو قراردارد، دارای ۴سالن مجزا با ظرفیت حدود ۷۰۰نفر مهمان همراه با پرسنل مجرب.

تالار قصر حسنا جزو تالارهای طرح ازدواج آسان می باشد و طرح های ویژه ای برای گرفتن مراسم های شما در نظر می گیرد. این تالار همچنین تخفیف های منویی بسیار خوبی به عروس و دامادهای عزیز ارائه می دهد.

تالار پذیرایی قصر حسنا دارای سالن های زیبا با دکوراسیون جدید و صندلی های مبلی راحت و با کیفیت در رائه پذیرایی می باشد. در صورتیکه عروسی کم هزینه ای میخواهید این تالار را به شما پیشنهاد میکنیم.

تالار پذیرایی بنیامین: این تالار در خیابان ستارخان، خیابان بهبودی واقع شده است و یکی از تالارهای تازه تاسیس تهران می باشد. این تالار بسیار مجلل طراحی شده است. دارای دو سالن در طبقه همکف و تراس بسیار زیبا برای آقایان در نظر گرفته شده است. تالار لوکس و متفاوت در منطقه را میتوان بهش اختصاص داد.

تالار مجلل بنیامین دارای پارکینگ اختصاصی، کیفیت غذای خوب و پرسنل مجرب می باشد. قیمت منوهای آن کمی نسبت به منطقه بالا است. ولی در کنار بالا بودن قیمت برگزاری مراسم عروسی، شما یک مراسم لاکچری و زیبا خواهید داشت.

تالار پذیرایی گل سرخ ستارخان: این تالار در پل ستارخان، پشت برق آلستوم واقع شده است. دارای ۴سالن مجزا با ظرفیت ۴۰۰ نفر طراحی شده است. سالم های تالار دارای سقف بلند می باشد و بسیار زیبا طراحی شده اند.

این لیست بر اساس ایجاد تالارها بروز رسانی خواهد شد. اگر بدنبال تالار پذیرایی محدوده ستارخان میگردید، تالارهایی را که ذکر کردیم را به شما پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید