تالار وب

نکته های همسرداری

مشاجره زناشویی و روش های صحیح جلوگیری از مشاجره

ازدواج یعنی شریک شدن با همسر و همراه زندگی خود ، اکنون شما به تنهایی زندگی نمیکنید و به کلمه ی “ما” تبدیل شده اید ، پس باید در تمام شرایط ، در خوشی و شادی و غم و مشکلات در کنار هم باشید و با هم همه ی پل ها را پشت سر بگذارید ، ازدواج و تعهد دادن به شریک زندگی دارای قانون و روش های خودش است و اگر صحیح رفتار نکنید ممکن است در مدت زمان بسیار کمی به مشکل برخورد کنید. در این مقاله سایت تالار وب درباره ی این روش های صحیح در زندگی زناشویی مطالبی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

❤️راه حل های جلوگیری از مشاجره زناشویی

?با خانواده همسرتان رفتار خوب و متعادلی در پیش بگیرید.

? یادتان نرود که خانواده همسر شما خانواده دوم خود شما می باشند. پشت سر همسرتان و خانواده او نزد دیگران بدگویی نکنید، بهتر است اگر مشکلی دارید با خود آن ها در میان بگذارید.
??رفتارهایی که همسرتان را آزار می دهد ترک کنید.

?مشکلات را جدی نگیرید و به طور کل با مسایل سخت گیرانه برخورد نکنید، نا امیدانه با همسرتان صحبت نکنید و به او نگویید که “نمی توانی”‌ یا “نمی شود!”‌

?در مشکلات یکدیگر شریک باشید، مشکل همسر شما، مشکل شما هم هست حتی اگر مربوط به خانواده وی باشد بازهم شما موظفید تا از هر کمکی دریغ نکنید.

? نسبت به موفقیت و شکست های همسرتان حساسیت و واکنش صحیح نشان دهید و در مواقع ناراحتی وضعیت او را درک کنید و دلجویی نمایید.

مجموعه پیشنهادی:  در اولین جلسات آشنایی چه بگوییم؟

??از همسرتان توقع بیش از حد نداشته باشید.

?از نظر اقتصادی همسرتان را در تنگنا قرار ندهید. حد و مرز خواسته هایتان را متناسب با روحیه او مشخص کنید تا ناخودآگاه به وی آزار نرسانید!
?  برای انجام کارها از او رخست بجویید، همسر شما شریک زندگی شماست و شایسته است هنگام اتخاذ تصمیماتی که زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد با وی مشورت کنید و نظرش را جلب کنید.

?نقش همسری خود را ایفا کنید و نگذارید همسرتان احساس کند که در زندگی شما نقش و مسئولیتی ندارد.

 

تالارهای پذیرایی

بهترین تالارهای پذیرایی ، تالارهای پذیرایی تهران ، تالارهای ویژه در تهران، باغ تالارهای مجلل و شیک  را میتوانید در سایت تالاروب جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید